Poradenství

Cítíte se zavaleni svojí administrativou?

Zkoušeli jste zavést procesy a systém ve svém podnikání?

Nemáte výdrž a máte strach, že to nezvládnete? 

Nebojte se, nenechávám vás, aby to zůstalo nedokončené. 

Doprovodím vás na cestě k pořádku ve vašem podnikání

Domluvte si konzultaci

Chci v práci fungovat efektivně, v klidu, bez stresu a vyčerpání

(pro jednotlivce)

Chci efektivní tým a přehlednou komunikaci s kolegy a externisty

(pro firmy a početnější týmy)

Proč spolupracovat právě se mnou?

Michaela Tréglová - poradenství, mentoring

Chcete se nejdříve vzájemně oťuknout?

Není problém, domluvte si úvodní konzultaci

Mikropříběhy ze života a praxe...

Pomohla jsem klientce v potravinářství nastavit několik procesů, takže si mohla dovolit po delší době jet na týden na dovolenou. A jak k tomu sama řekla, kupodivu nic se nestalo a vše šlapalo, jak mělo, i bez ní. Všichni věděli, co a jak mají dělat.

Klient se utápěl v komunikaci několika různými kanály, kdy postupně prostřednictvím zpráv zjišťoval a specifikoval se svým klientem zakázku. Připravili jsme souhrnný dotazník, ve kterém jsme konkrétně definovali otázky a parametry, které pro zakázku potřebuje. Nyní, pokud ho osloví zákazník s poptávkou, odesílá už jen dotazník a veškeré odpovědi a specifikaci najde v něm. Žádný e-mailový ping pong se už nekoná.

Klientka se zase trápila, že k ní neproudí dostatečně a kompletně informace od jejích externistů. Nastavily jsme takové procesy a připravily takové nástroje, že se do nich vždy jen v předem určenou dobu podívala, a měla vše na jedno kliknutí jako na zlatém podnose. Nastavily jsme také standardizovaný nástroj pro zadávání zakázek jejím dodavatelům. Určila si, která data a informace jsou pro ni podstatné, bez kterých není schopná pracovat, a v této struktuře je od svých dodavatelů vždy dostala. Vytvořily jsme v podstatě standard, kterým se její dodavatelé řídí. Jí to usnadňuje kontrolu výstupu (produktu, který od nich potřebuje), dodavatel dostává konkrétní a přesně definované zadání, co má udělat.

Klient byl přehlcen neustálými dotazy svých klientů, které proudily e-maily, telefonicky, messengerem, prostě několika kanály. Bylo to pro něj zahlcující. Zároveň automaticky vyjížděl ke klientům vždy osobně, což znamenalo časové ztráty na cestě. Jako první jsme zavedli různé typy “konzultačních” hodin, se kterými své klienty seznámil. Během některých je k dispozici na zavolání, během jiných konzultuje na základě přípravy, kterou obdrží minimálně den předem. Jindy zase vyjíždí přímo do terénu.

Jste rozhodnuti?

Vyberte si:

* V případě osobní konzultace v místě dle přání klienta účtuji výjezdový tarif ve výši 12 Kč/km.

** Jedná se o balíček hodin, ze kterého čerpáte každou naši pracovní schůzku, analýzu veškerých podkladů nebo dokumentů, které od vás obdržím, telefonní hovory, pokud trvají déle než 15 minut, e-maily s analýzami a shrnutími, pokud jejich příprava trvá déle než 15 min, přípravu výstupů, podkladů a dokumentů dle společné dohody, cesty po České republice dle výjezdové taxy 12 Kč/km. Veškerou spolupráci v rámci balíčku eviduji v aplikaci Toggl. Přehled provedených úkonů ode mě dostanete v rámci vyúčtování. 

Nevíte ještě, odkud začít?

Pro první orientaci - 2hodinová konzultace

Cena 3 000,- Kč

Jste rozhodnuti? Vyberte si!

Pro první orientaci

Celkem 2 hodiny on-line konzultace

Cena 3 000,- Kč

Řešíme konkrétní situaci *

Celkem 5 hodin vč. 1 hodiny úvodní on-line konzultace

Cena 7 500,- Kč

Řešíme celou firmu *

Celkem 10 hodin vč. 1 hodiny úvodní on-line konzultace

Cena 15 000,- Kč

* Jedná se o balíček hodin, ze kterého čerpáte každou naši pracovní schůzku, analýzu veškerých podkladů nebo dokumentů, které od vás obdržím, telefonní hovory, pokud trvají déle než 15 minut, e-maily s analýzami a shrnutími, pokud jejich příprava trvá déle než 15 min, přípravu výstupů, podkladů a dokumentů dle společné dohody, cesty po České republice dle výjezdové taxy 12 Kč/km. Veškerou spolupráci v rámci balíčku eviduji v aplikaci Toggl. Přehled provedených úkonů ode mě dostanete v rámci vyúčtování. 

Chci pomoc sám pro sebe

Pro první orientaci

Celkem 2 hodiny on-line konzultace

Cena 3 000,- Kč

Celkem 8 hodin vč. úvodní 2hodinové konzultace

Cena 12 000,- Kč

Chci pomoc pro svoji firmu

10 hodin za 15 000,- Kč (každá další započatá hodina za 1 500,- Kč)

25 hodin za 35 000,- Kč (každá další započatá hodina za 1 400,- Kč)

50 hodin za 65 000,- Kč (každá další započatá hodina za 1 300,- Kč)

* Jedná se o balíček hodin, ze kterého čerpáte každou naši pracovní schůzku, analýzu veškerých podkladů nebo dokumentů, které od vás obdržím, telefonní hovory, pokud trvají déle než 15 minut, e-maily s analýzami a shrnutími, pokud jejich příprava trvá déle než 15 min, přípravu výstupů, podkladů a dokumentů dle společné dohody, cesty po České republice dle výjezdové taxy 12 Kč/km. Veškerou spolupráci v rámci balíčku eviduji v aplikaci Toggl. Přehled provedených úkonů ode mě dostanete v rámci vyúčtování. 

Hodiny v balíčku vždy obsahují

  • každou naši pracovní schůzku
  • analýzu veškerých podkladů nebo dokumentů, které od vás obdržím
  • telefonní hovory, pokud trvají déle než 15 minut
  • e-maily s analýzami a shrnutími, pokud jejich příprava trvá déle než 15 min
  • přípravu výstupů, podkladů a dokumentů dle společné dohody
  • cesty po České republice dle výjezdové taxy 12 Kč/km

Postřehy klientů z různých oborů

Michaela je profík, který vám vytrhne trn z paty, pokud nevíte, co dřív, utápíte se v úkolech a denní rutině. Dokáže efektivně, díky odstupu k vašemu byznysu, osekat zbytečné činnosti, které děláte a naopak nastolit pravidla pro ty potřebné. Vidí souvislosti, kde vy je vidět nemusíte. Jestli chcete růst nebo zefektivnit podnikání, rozhodně se na Míšu obraťte. Budete jen mile překvapeni, kolik času vám dokáže ušetřit, pokud k sobě budete upřímní.

Renata Pitrová - webdesigner

Renata Pitrová

Koordinátorka marketingových projektů & webdesignérka, www.odvaznezeny.cz

S Míšou jsem absolvovala přibližně dvouhodinový video hovor, kterému předcházela její důkladná příprava na mé požadavky. Během konzultace jsme spolu probraly všechny aspekty mého podnikání od A do Z. Dostala jsem spoustu podnětů k dalšímu přemýšlení a zároveň mnoho tipů, jak si můžu do budoucna zorganizovat svoji práci a ušetřit drahocenný čas. Nakoplo mě to a hned ten samý den jsem se s radostí dala do práce. S Míšinou pomocí mám na papíře vizi, kterou chci postupně naplňovat, a už teď se těším, kam mne to nakonec posune. Spolupráci s Míšou můžu vřele doporučit těm, kteří stejně jako já tápou v přemíře malých každodenních úkolů, které – když se sečtou – tvoří nemalý podíl odpracovaných hodin. Moc za vše děkuji.

Lenka Olšová - lektorka angličtiny

Mgr. Lenka Olšová​

Angličtina BpH, www.anglictinabph.cz​

Jakmile začnete podnikat, je velmi pravděpodobné, že budete muset dělat i spoustu věcí, které jste do té doby nedělali, nikdy je nestudovali a mnohdy budou i na hony vzdálené oboru, ve kterém pracujete. Budete muset organizovat, řídit, plánovat, sbírat a třídit data, nastavovat procesy. Pokud nemáte vyvinutý prvotřídní smysl pro pořádek a systém a vaším kamarádem je spíše chaos, jako v mém případě, bude se vám náramně hodit někdo, kdo vám s tím pomůže. Pro mě je tím člověkem jednoznačně Míša. Dokázala během velmi krátké chvíle dát všemu řád a nastavit procesy tak, aby vše fungovalo. Umí pracovat rychle, efektivně a zcela samostatně, což vám ušetří spoustu peněz i času a energie. Bez její pomoci by mé podnikání ještě stále přešlapovalo na místě.

Veronika Kristková - Fyzio Beskyd

Mgr. Veronika Kristková

Vedoucí fyzioterapeut Fyzio Beskyd s.r.o., www.fyziobeskyd.cz

Michaela Tréglová doslova změnila můj chaos v pořádek. Pomohla mi zavést procesy, vytvořit checklisty, zjednodušila mé podnikání a díky tomu mi ubyla spousta stereotypní a mechanické práce. Můžu se díky tomu soustředit na prodejní aktivity a dlouhodobý rozvoj. Míša nejen, že mě naučila zacházet s nejrůznějšími nástroji jako je např. Streak, ale pomohla mi je rovnou implementovat pro mé potřeby. Míšu Tréglovou s čistým svědomím doporučuji každému, kdo si chce ulehčit práci nejen jednorázově, ale i dlouhodobě. Že jsem se dokázala podnikatelsky udržet nad vodou i po prodělané rakovině, je hlavně její zásluha. Díky Míšo!

Bára Rektorová - Sushiqueen

Bára Rektorová

Specialistka na přípravu sushi a značkový catering, Sushiqueen s.r.o., www.sushiqueen.cz

Jsem naprosto nadšená, vše se mi zjednodušilo, práci si méně komplikuji, cítím se lépe po všech stránkách, jsem ráda, že ta moje práce dostala i více profesionální přístup vůči klientům a všechno mě začalo znova naplno bavit. Dokonce i částky na účtu vzrůstají. Jsem vděčná, že jsem se o Vás dozvěděla! 🙂

Barbora Steinfestová

Šerky z polodrahokamů inspirované jógou a zenem, Dharma Beads

Doporučuji konzultaci s Míšou Tréglovou. I jen pročtení jejího blogu dá člověku mnoho podnětů a otevře nové možnosti. Po konzultaci jsem udělala i další kroky. Celkově se cítím méně bezradná. Věřím, že se mi brzy podaří posun v zavedení systému a řádu v mém podnikání. Jedním z největších uvědomění pro mne je, že neexistuje žádná zázračná technika nebo „pilulka“, která vše rychle vyřeší. Půjdu tedy kousek po kousku.

Klára Hrubá

Ing. Klára Hrubá

www.zijuradost.cz

Podnikám téměř 4 roky a za tu dobu jsem si vytvořila systém, jakým funguji a přistupuji k jednotlivým úkolům. Přesto jsem se rozhodla pro osobní konzultaci s Míšou. Společně jsme sestavily přehled všech mých činností a zároveň se mi podařilo vybrat takové, které bych mohla přesunout na dalšího člověka, a mít tak volnější ruce na úkoly, které mě více baví. Předtím jsem nikdy neměla takhle pěkně černé na bílém celou moji práci zmapovanou. Musím říct, že se mi ulevilo, když jsem zjistila, jak postupovat v případě, že sama už nebudu vše zvládat a jak si vytvořit plán práce a úkolů pro někoho dalšího, kdo by mi mohl časem pomáhat. Společně jsme probraly jednotlivé moje pracovní úkony a vymyslely, jak moji práci ještě víc zefektivnit. Byla jsem nadšená, že Míša sama přišla s několika dobrými nápady, které mi v mém podnikání do budoucna hodně pomůžou a ušetří další potřebný čas.

Alena Hradilová Alucha Látkové vložky Zero Waste

Alena Hradilová

www.alucha.cz

Chci si objednat svoji konzultaci

    Ing. Michaela Tréglová | Zahradní 402 | 511 01 Turnov | IČ: 74824279

    michaela@treglova.cz

    +420 603 140 633