Pomáhám malým a středním firmám být efektivnější a tím i udržitelnější a výdělečnější.
Hledám rezervy a vytvářím efektivní systém díky optimalizaci procesů.
Funkční týmy ladíme na základě potřebných kompetencí, talentů a silných stránek vašich lidí.
Hledám rezervy a vytvářím efektivní systém díky optimalizaci procesů.
Funkční týmy ladíme na základě potřebných kompetencí, talentů a silných stránek vašich lidí.
Potřebujete poznat talenty a silné stránky vašich spolupracovníků?
Hledáte toho pravého člověka pro konkrétní roli?
Objevují se konflikty mezi lidmi v týmech?
Začínají nezvykle často odcházet zkušení lidé?
Nováčci u vás naopak dlouho nevydrží?
Chcete růst, ale už nemáte kde brát čas, lidi ani energii?
Tečou firmou špatně informace, dochází ke komunikačním šumům?
Zvyšuje se chybovost?
Trvá všechno déle než dřív?
Roste ve firmě „blbá“ nálada, klesá motivace a angažovanost?
Identifikuji talenty a silné stránky spolupracovníků, zasadím je do kontextu fungování vaší firmy s ohledem na potřebné kompetence.
Pomůžu vytvořit prostor pro kariérní rozvoj lidí, aby se zvýšila jejich motivace a angažovanost. Používám k tomu mentoringové a koučovací techniky.
Na vaši firmu se podívám s nadhledem. Zároveň dokážu jít pod povrch. Vnímám vzájemné souvislosti a návaznosti, které mohou být ostatním neviditelné.
Najdu místa, kde zbytečně plýtváte vaší energií, časem i penězi. Doporučím optimální řešení pro vaši konkrétní situaci a vaše lidi.
Jednorázová konzultace v délce 60 minut – 3 600,- Kč
Dlouhodobá spolupráce formou balíčku minimálně 5 konzultačních hodin dle konkrétního zadání – 14 500,- Kč
Domluvíme se na termínu nezávazné on-line 30minutové konzultace.
Probereme, co vás pálí a jak vám můžu pomoci. Schůzka probíhá přes Google Meet a je bezplatná.
S Míšou jsem absolvovala přibližně dvouhodinový video hovor, kterému předcházela její důkladná příprava na mé požadavky. Během konzultace jsme spolu probraly všechny aspekty mého podnikání od A do Z. Dostala jsem spoustu podnětů k dalšímu přemýšlení a zároveň mnoho tipů, jak si můžu do budoucna zorganizovat svoji práci a ušetřit drahocenný čas. Nakoplo mě to a hned ten samý den jsem se s radostí dala do práce. S Míšinou pomocí mám na papíře vizi, kterou chci postupně naplňovat, a už teď se těším, kam mne to nakonec posune. Spolupráci s Míšou můžu vřele doporučit těm, kteří stejně jako já tápou v přemíře malých každodenních úkolů, které – když se sečtou – tvoří nemalý podíl odpracovaných hodin. Moc za vše děkuji.
Jakmile začnete podnikat, je velmi pravděpodobné, že budete muset dělat i spoustu věcí, které jste do té doby nedělali, nikdy je nestudovali a mnohdy budou i na hony vzdálené oboru, ve kterém pracujete. Budete muset organizovat, řídit, plánovat, sbírat a třídit data, nastavovat procesy. Pokud nemáte vyvinutý prvotřídní smysl pro pořádek a systém a vaším kamarádem je spíše chaos, jako v mém případě, bude se vám náramně hodit někdo, kdo vám s tím pomůže. Pro mě je tím člověkem jednoznačně Míša. Dokázala během velmi krátké chvíle dát všemu řád a nastavit procesy tak, aby vše fungovalo. Umí pracovat rychle, efektivně a zcela samostatně, což vám ušetří spoustu peněz i času a energie. Bez její pomoci by mé podnikání ještě stále přešlapovalo na místě.
Michaela je profík, který vám vytrhne trn z paty, pokud nevíte, co dřív, utápíte se v úkolech a denní rutině. Dokáže efektivně, díky odstupu k vašemu byznysu, osekat zbytečné činnosti, které děláte a naopak nastolit pravidla pro ty potřebné. Vidí souvislosti, kde vy je vidět nemusíte. Jestli chcete růst nebo zefektivnit podnikání, rozhodně se na Míšu obraťte. Budete jen mile překvapeni, kolik času vám dokáže ušetřit, pokud k sobě budete upřímní.
Míšu Tréglovou jsem si pro naši Caflou akademii II., která se zaměřuje na postupy, nástroje a procesy v podnikání, našel a vybral nejen pro její profesní zaměření, ale také „literární styl“, skrze který předává čtenářům informace – čtivou formou, pochopitelně, uchopitelně. Během prvních měsíců spolupráce se potvrzuje správnost volby, výborná jsou zvolená témata i provedení článků a čtenáři akademie získávání spoustu praktických informací.
Od našich konzultací už uběhla nějaká doba a já bych Vám ještě jednou chtěla moc poděkovat. Jsem už tři týdny doma s nemocným dítětem a firma pořád běží i bez mé přítomnosti. Díky delegaci a nastavením, která jsme spolu udělaly, můžu dělat nepříjemnou administrativu jen pár hodin týdně a zbytek věnovat rozvoji firmy. Konečně jsem každý měsíc v černých číslech a díky Vám i kurzu úspěšná a odpočatá, ke kterému jsem se konečně dokopala, vidím konečně světlou budoucnost.
Ještě jednou moc a moc díky a přeji hodně úspěchů.
Čas od času rozesílám různé tipy, jak nepracovat hodně, ale chytře i v newsletteru. Může se objevovat i ve vaší e-mailové schránce, stačí přihlásit se do něj zde.
Mrkněte do své e-mailové schránky a potvrďte, že je Vaše e-mailová adresa v pořádku.
michaela@treglova.cz