Vzdělávání

Máte možnost během otevřených školení a workshopů, které občas pořádám na různá témata o procesech, systému v práci, efektivitě nebo vhodné organizaci při práci.

Kde ještě na mě natrefíte?

Svými tipy a doporučeními, jak si čas lépe zorganizovat nebo nepracovat hodně, ale chytře, přispívám i do programu různých networkingových akcí nebo setkání podnikatelů. Chcete, abych dorazila i k vám? Napište mi

Mé postřehy, jak si zjednodušit a zefektivnit práci, si můžete přečíst také na portále iPodnikatel.cz, kam přispívám svými články. Jsem také jeden z externích „on-line“ lektorů v Caflou akademii se zaměřením na kontrolu podnikání formou zavádění procesů do firem. 

Kromě toho přednáším i ve školách v rámci projektu „Učíme se podnikavosti„. Krátkou reportáž si můžete přečíst např. na stránkách ZŠ Skálova v Turnově. 

Co na spolupráci říkají organizátoři a účastníci

  • Míšu Tréglovou jsem si pro naši Caflou akademii II., která se zaměřuje na postupy, nástroje a procesy v podnikání, našel a vybral nejen pro její profesní zaměření, ale také „literární styl“, skrze který předává čtenářům informace – čtivou formou, pochopitelně, uchopitelně. Během prvních měsíců spolupráce se potvrzuje správnost volby, výborná jsou zvolená témata i provedení článků a čtenáři akademie získávání spoustu praktických informací.

    Petr Macek - Caflou

    Ing. Petr Macek

    autor Caflou, inteligentní podnikatelské aplikace, www.caflou.cz
  • Michaelu jsem poznala jako jednu z prvních účastnic našeho NETWORK kafe pro podnikající ženy. Na dalším již prezentovala svůj projekt Z chaosu pořádek a učila nás, jak si efektivně zorganizovat svoje činnosti a eliminovat zloděje času. Michaela potvrdila, že je ve své profesi člověk na správném místě – na schůzky i vlastní prezentaci byla výborně připravená, velmi strukturovaná a systematická. Spolupráce s ní byla po všech stránkách příjemná a opravdu efektivní.

    Lenka Vornhagen

    Lenka Vornhagen

    koučka, www.mamyvpraci.cz, www.lenkavornhagen.cz
  • Znovu si probírám v hlavě průběh hodiny a nedá mi to, abych vám ještě nenapsala. Myslím si, že jste dětem řekla spoustu zajímavých věcí. Líbil se mi graf nastavení mysli a myšlenkové mapy s možností využití počítače jsou inspirací. Mluvila jste jazykem, který je dětem blízký. Z položených dotazů usuzuji, že jste žáky zaujala. Náročnost jste zvolila přiměřeně jejich věku. Na vaše myšlenky ráda navážu při další práci. Děkuji za váš čas a chuť předávat své zkušenosti.

    Mgr. Ivana Procházková

    ZŠ Skálova, Turnov, www.zsskalova.cz

Otevřená školení a workshopy

Nejsem lektor, jsem praktik. Během školení a workshopů tedy učím přímo to, co se mi osvědčilo v praxi v rámci spolupráce s mými klienty a co jsem postupem času vylepšila. Odnesete si vždy informace, které můžete hned aplikovat ve své firmě. Pracujeme tak, abyste si během akce sami něco vytvořili, zpracovali nebo vymysleli a použili to dál ve své praxi.

Jak si vytvořit systém v pracovním chaosu

  • Zdržuje vás neuspořádanost činností, a proto nedosahujete takových výsledků, jaké si představujete?
  • Cítíte, že máte ve svém podnikání nebo práci chaos?
  • Vnímáte, že si chcete vytvořit pro svoji práci systém, ale absolutně netušíte, odkud začít?
  • Chybí vám ve vaší práci nebo podnikání systém a řád?
  • Připravujete se na první nábor pomocných sil a delegování?

Aspoň jedna vaše kladná odpověď znamená, že bychom se měli potkat na workshopu “Jak si vytvořit systém v pracovním chaosu”.

Během něj vám totiž ukážu, z kterého konce začít, aby vás chaos při práci nezahltil. Řeknu vám, co pro to potřebujete. Vysvětlím vám postup, jak to udělat, abyste začali ke své práci přistupovat systematicky. Získáte přehled nad tím, co vůbec děláte. Jednu konkrétní činnost dle vašeho vlastního výběru “svážeme” během workshopu pravidly. Jednoduše řečeno, položíme společně základy agilního procesního řízení.

Co si z workshopu odnesete?

  • Určíme první krok, od kterého začnete svůj systém pro práci tvořit.
  • Dostanete návod, jak v tomto procesu postupovat.
  • Získáte přehled o tom, co děláte, jak dlouho vám to trvá, proč a jaký to má pro vás vůbec smysl.
  • Zjistíte, které aktivity ve vašem podnikání jsou první adepti na delegování.
  • Zpracujete si základní materiál pro řízení rutinních činností a procesů, který si také rovnou odnesete. Ve své práci na něj budete moci plynule navázat a nadále ho využívat.

Pro koho je workshop určen

  • Pro nezávislé profesionály, zaměstnance a týmy s pocitem, že se ztratili v každodenní rutině.
  • Pro ty, kteří ví, že si potřebují utřídit, co ve svém podnikání nebo práci dělají.
  • Pro ty, kteří se chtějí naučit pracovat systematicky a vědomě tomu věnovat svůj čas a energii.
  • Pro ty, kteří ví, že aby získali víc času, potřebují si ho udělat tady a teď, aby ho pak měli v budoucnu. 

Komu nejspíš moc nepomůže

  • Těm, kteří nedokáží překonat svou nechuť k hlubšímu zamyšlení nad svým podnikáním a prací.
  • Těm, mezi jejichž výmluvy často patří “nemám čas”.
  • Těm, kdo si myslí, že se to všechno udělá nějak “samo”.
  • Těm, kdo po vzdělávacích akcích pravidelně odchází s pocitem “mám hotovo” a získané poznatky dále nezavádějí do své práce nebo života.

Kdy a kde to proběhne

Pro tuto vzdělávací akci nejsou v tuto chvíli vypsány žádné termíny. 

Chcete přijít příště? Napište mi. Zařadím vás mezi předběžné zájemce a jakmile vypíšu nový termín, dám vám o tom vědět.

Cena

1 497,- Kč

Na základě této objednávky Vám zašlu na Vaši e-mailovou adresu proforma fakturu. Workshopu se můžete zúčastnit až po jejím zaplacení.  

Organizace času a co nám ho bere

Pro tuto vzdělávací akci nejsou v tuto chvíli vypsány žádné termíny. 

Nechcete, aby vám nějaká akce utekla? Nehodí se vám aktuální termín?

Nevadí! Přihlaste se k odběru newsletteru 
a o všem se dozvíte z první ruky.

Ing. Michaela Tréglová | Zahradní 402 | 511 01 Turnov | IČ: 74824279