Napsala jsem další článek do Caflou akademie. Tentokrát na téma klienti a proč je důležité, abyste se o jejich kontakty dobře starali.
Klientům jsem se ve svém blogu už věnovala. Konkrétně jsem se soustředila na to, proč bychom se vůbec měli klienty zabývat a udržovat si v jejich kontaktech a komunikaci pořádek.
Pro Caflou jsem psala na trochu jiné téma a zamyslela se nad tím, co dělat pro to, aby se vaši klienti u vás cítili jako v bavlnce.
A ten článek najdete přímo tady.
Jaký CRM systém používáte vy sami? Jak řešíte komunikaci se svými klienty? Máte nějakou klientskou databázi? Jak ji udržujete, aby byla stále aktuální? Jak s těmito kontakty pracujete dál? Podělte se se svými tipy nebo doporučeními v komentářích.
Cokoli vás v článku zaujme, budete k tomu mít nějaký postřeh nebo třeba potřebujete řešit váš konkrétní problém ohledně správy klientských dat a kontaktů, napište mi na michaela@treglova.cz. Pomůžu vám ho rozlousknout.
Vaše pořádkumilovná
Míša Tréglová